sobota, 4 lipca 2015

Noc Książkoholików

Witam! Chciałbym opowiedzieć wam o nowym wydarzeniu książkowym. :)




Książkowe "kocha, nie kocha" ogłasza nowe coroczne wydarzenie w sam raz dla zapalonych książkoholików.
 

Od dziś co roku w pierwszy weekend lipca będziemy organizować Noc Książkoholików.

Na czym to polega?
W ustalony wieczór - W TYM ROKU NOC Z 4 NA 5 LIPCA! - nastawiamy budziki na godzinę 20! Obok miejsca, w którym najwygodniej nam się czyta, kładziemy przygotowaną książkę (lub kilka, jeśli umiecie i lubicie tak szybko czytać!) i...
OD GODZINY 20 DO GODZINY 6 RANO NASTĘPNEGO DNIA CZYTAMY, ILE WLEZIE!

Korzystamy z tego, że młodzież ma w lipcu wakacje i wiele osób wyjeżdża na urlop i oddajemy się największemu hobby każdego książkoholika, czyli czytaniu.

Wydarzenie jest całkowicie darmowe :) Potrzebujecie jedynie herbaty, kawy lub gorącej czekolady i mnóstwa energii na przesiedzenie z nami całej nocy.

Co o tym myślicie? Ja z pewnością  wezmę udział. Nawet przygotowałem sobie już pozycje do przeczytania. :)


1. Na początku czytać będę Zabójczyni Sarah J. Maas.




2. A jeśli skończę ją czytać, wciągnę się w Grę o tron Georga R. R. Martina.



Szczerze mówiąc nie wiem, czy uda mi się czytać całą noc. Jak już wspominałem: nie lubię czytać nocą, ale będę się starał. Będzie to (jeśli mi się uda) moja pierwsza zarwana noc z powodu książki. W końcu to 10 GODZIN CZYTANIA! A kiedy przeczytam te dwie książki, wstawię na bloga recenzje!






START:

20.00



META:

6.00


O Nocy Książkoholików możecie poczytać też tutaj:
Facebook
Blog organizatorek

 *****************************************************************************************************************************

Napiszcie mi w komentarzach, czy też planujecie wziąć udział w Nocy Książkoholików i jakie będziecie czytać książki. 
Życzę zaczytanej nocy i pozdrawiam! :)





3 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie na relacje z tej długiej nocy ;) http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, jakbym o tym słyszała wcześniej, chętnie brałabym udział. No cóż :) Świetne książki wybrałaś. Jak wrażenia z GoT? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, jakbym o tym słyszała wcześniej, chętnie brałabym udział. No cóż :) Świetne książki wybrałaś. Jak wrażenia z GoT? :)

    OdpowiedzUsuń